Paris Hilton a dezvăluit că nu numai că este înnebunită în ceea ce privește jetoanele nefungibile, dar are și o bună înțelegere a potențialelor aplicații ale tehnologiei într-o postare extinsă pe blog care explică entuziasmul ei despre acest sector.
Într-o postare pe blog intitulată „Sunt încântată de NFT-uri – ar trebui să fii și tu”, Hilton demonstrează o înțelegere informată despre care a spus că vine din învățarea a tot ce se poate despre subiect, scufundându-se în comunitatea NFT pe social media și „lucrând cu colecționari NFT precum WhaleShark, Illestrater, antreprenorul de internet Kim Dotcom și fondatorii Origin. ”
În vârstă de 40 de ani, aceasta are 16,9 milioane urmăritori pe Twitter și operează 19 linii de produse diferite, doar linia ei de parfumuri generând mai mult de 2,5 miliarde de dolari până în prezent. Ea a scris:
„Văd NFT-urile sau jetoanele nefungibile ca pe viitorul economiei creatorilor. Folosesc tehnologia blockchain pentru a ajuta creatorii să crească valoarea muncii lor și să o împărtășească fanilor în timp real. ”
Paris Hilton și lumea crypto
Adesea denumită „primul influencer social media din lume” și auto-descris „#bossbabe”, Hilton pare să urmărească să se poziționeze ca o autoritate în spațiul NFT, cel puțin pentru un public de masă, în timp ce se pregătește să lanseze o picătură nouă în curând.
Paris a mai menționat că izolarea acasă în timpul pandemiei globale „a luminat importanța lumilor digitale – și a NFT-urilor”, deoarece mulți oameni își mută viața online pentru divertisment și conectivitate socială. În special, Hilton remarcă valoarea potențială a NFT-urilor în realitatea virtuală:
„Am început să realizez cât de impactante pot și vor fi NFT-urile în lumile virtuale. Arta digitală, moda sau branding-ul pot fi afișate pe avatarul cuiva sau într-un mediu virtual sau tranzacționate cu alte bunuri […] Puteți cumpăra deja proprietăți imobiliare virtuale folosind NFT-uri. În universul virtual al animalelor de companie Axie Infinity, cineva a plătit cripto în valoare de 1,5 milioane de dolari pentru nouă parcele! De asemenea, puteți cumpăra mașini virtuale. ”
Hilton observă că NFT-urile ar putea, de asemenea, să împuternicească industria modei să-și prezinte desenele și produsele în mod digital, pandemia făcând în prezent dificilă găzduirea prezentărilor de modă. Într-un articol pe care l-am redactat ieri am raportat că Gucci se gândește la o mișcare în zona de NFT-uri pentru a-și expune ținutele faimoase.
Valoarea NFT-urilor în viziunea ei
Hilton se bazează pe exemplul tokenizării cărților de baseball autentice ca o modalitate de a explica conceptul de bază al NFT-urilor milioanelor ei de fani. Ea a spus că „în calitate de proprietar al cardului, puteți crea un jeton pe blockchain reprezentând autenticitatea acelei cărți de baseball. Acum îl puteți tranzacționa sau vinde pentru alte bunuri valoroase de pe blockchain. ”
Hilton crede că „NFT-urile democratizează arta”, întrucât artiștii pot utiliza platforme NFT pentru a se conecta direct cu publicul și cumpărători mari, ocolind în același timp gatekeepers precum galerii, distribuitori și agenți.
„#Bossbabe” simte, de asemenea, că recompensele monetare pot fi mai corecte, întrucât individul își poate stabili propriile condiții financiare și poate păstra majoritatea veniturilor.
Hilton a încheiat afirmând că potențialele aplicații pentru tehnologie sunt atât de largi, încât abia a început să-și cunoască această lume în continuă expansiune.
„Unele dintre aceste aplicații ar putea chiar schimba modul în care trăim. Ce se întâmplă dacă am putea folosi NFT-uri ca garanție pentru articole fizice? Sau ca modalitate de tranzacționare pentru acestea? ”
Personalitatea social media a vândut primul său NFT în august 2020 înainte ca mania să ajungă în 2021 – un NFT care înfățișează o pictură a Pisicii sale, care s-a vândut cu 17.000 de dolari. Ea a donat toate veniturile către The Food Bank, Meals On Wheels și organizațiile de caritate BB4Homeless.