Compania coreeană de tehnologie blockchain, XPOP, lansează o nouă piață de token-uri nefungibile (NFT) cu accent pe divertisment.
Noua piață XPFT Entertainment NFT se bazează pe blockchain-ul Polkadot. Piața va fi activată până la sfârșitul lunii iunie.
Scopul său este de a oferi acces la un serviciu descentralizat care îi ajută pe artiști să își distribuie în siguranță lucrările digitale.
Potrivit companiei, piața va oferi un „serviciu pentru a certifica originalitatea conținutului și a proprietății conținutului fiecărui artist și pentru a asigura distribuția în siguranță a conținutului în rețeaua blockchain XPOP”.
Această piață NFT este prima care este inclusă în blockchain-ul Polkadot. Polkadot va asigura proiectului interoperabilitatea cu diferite rețele blockchain.
Piața XPOP se va concentra pe piața puternică a K-pop-ului și pe baza sa extrem de puternică în Asia.
Echipa responsabilă de piață include experți din sectoarele tehnologiei blockchain și din lumea divertismentului de afaceri.
Potrivit XPOP, piața are deja peste 200 de artiști K-pop conectați pentru a contribui la conținutul tokenize.
Interes asiatic pentru piețele NFT
NFT-urile au atras multă atenție în 2021, iar Asia a fost un factor important în creșterea acestor piețe.
Piața XPOP NFT poate fi prima care se concentrează în mod special pe K-pop. Cu toate acestea, Korbit a lansat recent ceea ce pretinde că este prima piață NFT din Coreea de Sud. Piața Korbit este orientată în principal către arta digitală NFT și permite creatorilor să trimită lucrări spre vânzare și prezintă câteva token-uri muzicale.
De asemenea, China și-a exprimat interesul pentru piața NFT, în ciuda faptului că a manifestat sentimente mixte cu privire la criptomonede în general.
În martie, UCCA Lab din Beijing a găzduit prima mare expoziție NFT a națiunii, “Virtual Niche: Have You Ever Seen Memes in the Mirror?”. Expoziția a inclus artă de la Beeple și Pak și a atras 10.000 de persoane care au participat la evenimentul de o săptămână.
Și Japonia arată un interes crescut pentru NFT-uri, în ciuda incertitudinilor juridice din jurul industriei.
Piața japoneză NFT este încă la început. Cu toate acestea, multe companii de profil au lansat deja Marketplace-uri în Japonia, cum ar fi Coincheck Inc.
Mulț consideră această industrie ca fiind o nouă economie digitală axată pe anime și alte tendințe ale culturii pop din țară.
Acest articol nu conține sfaturi sau recomandări privind investițiile. Fiecare alegere de investiție și tranzacționare implică riscuri, iar cititorii ar trebui să își desfășoare propriile cercetări atunci când iau o decizie. Gândurile și opiniile exprimate aici sunt numai ale autorului și nu reflectă sau reprezintă în mod necesar viziunea sau opiniile LumeaCrypto.ro