Potrivit unui raport al reporterului Anna Tong realizat pentru Vogue Business, care a fost publicat astăzi, brandurile de modă „studiază lumea sălbatică și nebună a blockchain-ului și toate posibilitățile sale creative și de afaceri” și sunt acum „pregătite să intre”.
Vogue Business spune că mai multe surse din industrie confirmă faptul că mai multe case de modă de lux se pregătesc să lanseze NFT-uri. Marjorie Hernandez, fondatorul startup-ului blockchain Lukso, le-a spus:
„Întrebarea este tocmai cine va apăsa mai întâi pe trăgaci. Brandurile de lux au rămas în urmă în tendința comerțului electronic, așa că există acum o dorință mai mare de a experimenta noi tehnologii, cum ar fi blockchain-ul. „
Primele NFT-uri publicate
Clothia, „un colectiv de designeri de modă care permite designerilor de modă emergenți din întreaga lume să se conecteze direct la clienți”, are în prezent mai multe NFT-uri de îmbrăcăminte la vânzare la licitație, precum cea de mai jos, care are un preț de 3,5 ETH:
Acest NFT „descrie o rochie din organza și piele ecologică, realizată în întregime manual folosind tehnici de înaltă modă în atelierul designerului de modă Aska din St Petersburg, Rusia”. Poate fi „răscumpărată pentru o rochie fizică care se potrivește cu acest design, realizată conform unor personalizări”.
Fondatorul și CEO-ul Clothia, Elena Silenok, a declarat pentru Vogue Business:
„NFT-urile ar putea fi asemănătoare cu modul în care mărcile de modă văd punțile sau liniile de difuzie. La fel ca modul în care un ruj Chanel este mai accesibil clienților decât o geantă de mână Chanel, mărcile de lux pot folosi NFT-uri pentru a oferi mai multor clienți acces la mărcile lor. ”
Și futurista Cathy Hackl, CEO la Futures Intelligence Group, a declarat:
„Pe măsură ce ne mutăm într-un web mai captivant, fiecare marcă de modă va trebui să aibă o strategie virtuală. Vânzarea de rochii și active virtuale va reprezenta un flux semnificativ de venituri pentru mărci. ”
Multiple brand-uri – aceeași perspectivă
Potrivit unui raport al lui Quartz, pe 18 martie, la Vogue Business virtual și TikTok Technology Forum, Ian Rogers, în prezent director de experiență la Ledger, dar și director digital la conglomeratul francez de produse de lux LVMH între octombrie 2015 și decembrie 2020, a declarat :
„Nu există niciun motiv pentru care astăzi să nu poți cumpăra o geantă, să primești un NFT.”
El a mai spus:
„Luxul este afacerea construirii identității. Nu cumpărați o geantă de mână de lux datorită utilității sale incredibile. O cumpărați pentru că marca a construit cultura și această cultură este ceva din care doriți să faceți parte. ”
Raportul Quartz a continuat să spună că Robert Triefus, vicepreședinte executiv, Brand și Customer Engagement, la Gucci, a declarat la același eveniment:
„Este o lume care trebuie totuși înțeleasă. Pentru noi, în acest moment, ne uităm la experimente în care valorile sunt atașate anumitor experiențe sau produse digitale, astfel încât să putem înțelege care este sistemul de valori. „