Philadelphia 76ers au devenit primul parteneriat al Socios cu o echipă NBA, deoarece platforma de adunare a fanilor se extinde tot maii mult în Statele Unite.
Aplicația centrată pe Chiliz a colaborat deja cu numeroase ligi și echipe sportive majore din întreaga lume. Principalii lor parteneri până acum au fost, însă, pe piața internațională de fotbal, iar acum a venit momentul să se extindă și să-și crească vizibilitatea și în America de Nord. Socios a făcut deja un prim pas mare spre acest scop, făcând oferte cu UFC, New Jersey Devils și Roush Fenway Racing.
Acordul cu diavolii a ajutat parteneriatul 76ers să ajungă la realizare, deoarece ambele echipe sunt deținute de aceeași companie, Harris Blitzer Sports & Entertainment. Acordul cu 76ers începe cu sezonul 2021-22, care este programat pe 19 octombrie.
Chief Revenue Ofițer de la Sixers, Katie O’Reilly, a vorbit despre colaborarea dintre organizație și Fan-App. „Suntem încântați să fim prima echipă din NBA la partenerul cu Socios.com și să rupem pe categoria Global Blockchain aici în state. Ei au construit un portofoliu puternic de parteneri din întreaga lume într-un peisaj divers de sport și fani „.
O’Reilly a continuat să vorbească despre echipă și de obiectivul proprietarului său de a stimula inovația și schimbarea în cadrul NBA și parteneriatul cu entitățile care împărtășesc aceste valori. Ea a anunțat, de asemenea, că Philly așteaptă cu nerăbdare să introducă fanii proiectului în următoarele luni. Știrile scurte explică faptul că, în calitate de parteneri de echipă, Socios va fi „integrată în publicitate și semnalizare vizibilă în întreaga zonă în timpul jocurilor 76ers”.
Aplicația va fi, de asemenea, lăsată să folosească logo-urile echipei pe platforma lor. Marca Chiliz va fi, de asemenea, prezentată pe site-ul Sixers și conturile sociale în speranța de a integra „continut unic pre- și post-joc”.
Aplicația Socios și token-urile fanilor
Miezul aplicației Socios și a parteneriatelor de echipă constă în token-urile fanilor. Acestea sunt noi active digitale adresate fanilor sportivi care le dau puterea de a influența deciziile reale făcute de către echipele lor preferate.
Token-urile sunt, în general, folosite pentru a vota în sondaje pe care Socios și echipele le rulează împreună. Sondajele acoperă o gamă largă de subiecte, cum ar fi redenumirea unui stadion de antrenament pentru a onora un renumit jucător, crearea unor activități interesante pentru jucători să se recupereze în timpul perioadelor de nefuncționare și să voteze pentru design-uri pentru un nou autobuz de echipă.
Pe platformă, fiecare echipă are propriul său token, permițându-le fanilor să cumpere o token-urile mai multor echipe din diverse ligi sau sporturi și să influențeze ce mesaj va purta căpitanul pe banderola pentru următorul joc.
Cluburi de fotbal, cum ar fi FC Barcelona, PSG și AC Milano, precum și echipa națională argentiniană, precum și echipele de curse, esporturi și cricket, sunt printre partenerii semnificativi ai Socios.
Acest articol nu conține sfaturi sau recomandări privind investițiile. Fiecare alegere de investiție și tranzacționare implică riscuri, iar cititorii ar trebui să își desfășoare propriile cercetări atunci când iau o decizie. Gândurile și opiniile exprimate aici sunt numai ale autorului și nu reflectă sau reprezintă în mod necesar viziunea sau opiniile LumeaCrypto.ro