Ubisoft este prima companie importantă de jocuri care introduce NFT-uri în jocuri

 Ubisoft este prima companie importantă de jocuri care introduce NFT-uri în jocuri

Ubisoft a fost primul mare editor de jocuri video care a manifestat interes pentru tehnologia blockchain, experimentând prototipuri de jocuri cripto și sponsorizând startup-uri în ultimii ani. Cu toate acestea, într-o nouă afacere susținută de Tezos, gigantul de jocuri va implementa cu adevărat NFT-uri într-una dintre cele mai mari francize ale sale.

Ubisoft Quartz, o platformă care permite jucătorilor să câștige și să cumpere produse în joc tokenizate ca NFT pe blockchain-ul Tezos, a fost anunțată astăzi de editorul Assassin’s Creed și Just Dance. Quartz va fi disponibil inițial pe PC în Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, cel mai nou joc online din seria de împușcături tactice de lungă durată.

Extindere pe cât mai multe continente

Pe 9 decembrie, Quartz va intra în versiunea beta în Statele Unite, Canada, Franța, Germania, Spania, Italia, Belgia, Brazilia și Australia. Drop-urile NFT sunt disponibile pentru jucătorii Ghost Recon Breakpoint care au atins nivelul 5 XP în joc. Potrivit comunicatului de presă al Ubisoft, jucătorii trebuie să aibă cel puțin 18 ani pentru a crea un portofel Tezos pentru a fi utilizat cu jocul.

Ubisoft se referă la lansările sale NFT ca „Digits” și își propune să ofere NFT-uri gratuite utilizatorilor timpurii pe 9, 12 și 15 decembrie, cu mai multe drop-uri programate pentru 2022. Un infografic descrie lucruri precum skin-uri de arme și alte elemente premium în joc, precum și o declarație care tachina inițiative viitoare: „Acesta este doar începutul…”

SneakPeak oferit de Ubisoft.

Un NFT acționează, practic, ca o chitanță pentru o marfă digitală care se poate dovedi rară și, deși operele de artă digitale și imaginile de profil au fost populare, ele pot reprezenta, de asemenea, active de jocuri video. Axie Infinity, un joc de luptă cu monștri alimentat de Ethereum, este acum cel mai mare participant din industrie, cu un volum de tranzacții de peste 3,6 miliarde de dolari până în prezent, potrivit CryptoSlam.

„Ubisoft Quartz este primul element de construcție în obiectivul nostru ambițios de a crea un metavers real”, a declarat Nicolas Pouard, VP al Laboratorului de inovare strategică al Ubisoft, într-o declarație. „Și nu poate prinde viață până când restricțiile de joc de tip blockchain de la început, cum ar fi scalabilitatea și consumul de energie, nu sunt depășite.”

Alegerea platformei Tezos din motive ecologice

O mare parte din declarația Ubisoft de astăzi se concentrează pe diferențele de efect asupra mediului dintre blockchain-ul Tezos proof-of-stake și blockchain-ul Bitcoin consumator de energie.

Tezos spune că o singură tranzacție în rețeaua sa consumă „de peste 2 milioane de ori mai puțină energie” decât criptomoneda principală, Bitcoin. De asemenea, implică faptul că o singură tranzacție Tezos consumă aproximativ aceeași cantitate de energie ca un film streaming de 30 de secunde, dar se estimează că o tranzacție Bitcoin va avea efectul asupra mediului al unui an întreg de filmări video în flux continuu.

Efectul potențial de mediu al tehnologiei blockchain a stârnit deja indignare în domeniul jocurilor video convenționale, mai ales atunci când jocul de groază Dead by Daylight a dezvăluit intențiile de a include un nou personaj sub forma unui NFT.

Istoria Ubisoft în lumea blockchain

Ubisoft a început să exploreze spațiul cripto și NFT cu ani în urmă, dezvoltând un prototip de joc asemănător Minecraft numit HashCraft. De atunci, Ubisoft a lucrat cu numeroase startup-uri cripto prin intermediul programului său de accelerare Entrepreneurs Lab și a susținut proiecte precum Axie Infinity, Nine Chronicles și NBA Top Shot. De asemenea, a devenit un validator corporativ în rețeaua Tezos în aprilie a acestui an.

Deși HashCraft nu a fost niciodată lansat, Ubisoft a debutat câteva mici experimente în spațiu: proiectul NFT Rabbids Token, axat pe caritate, precum și One Shot League de anul acesta, un spin-off al popularului joc de fotbal fantastic NFT, Sorare. În octombrie, Ubisoft a făcut prima investiție adevărată într-un startup cripto, participând la runda de finanțare de 65 de milioane de dolari a Animoca Brands și afirmând planurile de a colabora cu firma pentru jocuri bazate pe NFT.

Alți editori majori de jocuri se uită, de asemenea, la spațiu: Square Enix a anunțat planuri în noiembrie de a dezvolta jocuri NFT, în timp ce CEO-ul Electronic Arts, Andrew Wilson, a descris recent NFT-urile ca „o parte importantă a viitorului industriei noastre pe o bază continuă.”

Acest articol nu conține sfaturi sau recomandări privind investițiile. Fiecare alegere de investiție și tranzacționare implică riscuri, iar cititorii ar trebui să își desfășoare propriile cercetări atunci când iau o decizie. Gândurile și opiniile exprimate aici sunt numai ale autorului și nu reflectă sau reprezintă în mod necesar viziunea sau opiniile LumeaCrypto.ro

Ți-a plăcut articolul? Făcând o donație!

Donate

  • Donate withBitcoin
  • Donate withEthereum
  • Donate withTether

Știri recomandate