Ripple a anunțat că plănuiește să lanseze un produs numit „Liquidity Hub”, care le-ar permite clienților să acceseze criptomonede prin exchange-uri la nivel mondial, creatori de piață și platforme over-the-counter (OTC).
Liquidity Hub va include inițial Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Bitcoin Cash, Ethereum Cash și XRP, potrivit unei postări pe blog publicată pe 9 noiembrie de către Ripple. Pe lângă ambițiile de a introduce noi monede digitale, Ripple Liquidity Hub dorește să încorporeze caracteristici de miză și generare de randament.
Liquidity Hub, potrivit Ripple, își propune să accelereze migrarea către criptomonede prin furnizarea unei platforme care să permită achiziția eficientă a monedelor digitale.
Ripple Liquidity Hub va folosi, de asemenea, rutarea inteligentă a comenzilor pentru a descoperi cele mai bune prețuri pentru activele digitale. Tehnica este utilizată acum de platforma On-Demand Liquidity a Ripple.
În tot acest proces, Coinme, o companie de plăți și cripto ATM, cooperează, de asemenea, cu Ripple. Este de remarcat faptul că, așa cum anunța LumeaCrypto luna trecută, Coinme colaborează cu Walmart pentru a permite utilizatorilor să cumpere Bitcoin de la aproximativ 200 de ATM-uri din magazinele Walmart.
Rezolvarea provocărilor cu care se confruntă clienții
Liquidity Hub, potrivit Ripple, ar atenua unele dintre dificultățile pe care le au clienții în achiziționarea criptomonedelor. Noul produs folosește un API simplificat pentru a rezolva probleme precum integrările lungi și care necesită mult resurse.
„Cunoaștem foarte bine necesitatea unui management ușor și eficient al lichidității. Crypto și instituțiile financiare sunt încorporate în ADN-ul nostru. Așadar, este perfect logic ca, în timp ce se pregătesc pentru o lume a criptomonedelor, clienții noștri ar dori acces la același ghișeu unic de încredere pentru cumpărarea, vânzarea și deținerea activelor cripto care ne-a alimentat activitatea extinsă cu instituțiile financiare.” a spus GM Ripple Asheesh Birla.
Pe măsură ce interesul pentru criptomonede continuă să crească, Ripple lansează un nou produs. Investitorii instituționali, în special, conduc la creșterea actuală a activelor digitale.
În plus, lansarea noului produs coincide cu lupta juridică continuă a Ripple cu Securities and Exchange Commission. Ripple este dat în judecată de Securities and Exchange Commission (SEC) pentru că ar fi strâns peste 1,3 miliarde de dolari printr-o vânzare de valori mobiliare neînregistrată. Plângerea este contestată de Ripple, care susține că XRP nu ar trebui să fie considerat o garanție.
Acest articol nu conține sfaturi sau recomandări privind investițiile. Fiecare alegere de investiție și tranzacționare implică riscuri, iar cititorii ar trebui să își desfășoare propriile cercetări atunci când iau o decizie. Gândurile și opiniile exprimate aici sunt numai ale autorului și nu reflectă sau reprezintă în mod necesar viziunea sau opiniile LumeaCrypto.ro