Brandul de îmbrăcăminte de lux Off-White a început să accepte plata cu Bitcoin prin magazinele sale emblematice din Paris, Milano și Londra, a informat joi Vogue Business.
Off-White, care a generat un venit estimat la 7 miliarde de dolari anul trecut, a spus că acum acceptă plățile cu Bitcoin, Ether, BNB, XRP, USDT și USDC în schimbul hainelor și accesoriilor.
Off White se alătură altor mari companii în adopția crypto
Semnificativul brand emblematic, creat de regretatul Virgil Obloh, se alătură unei liste tot mai mari de mărci de modă de lux ca adoptatori de cripto, inclusiv companiei de ceasuri Hublot și renumitului brand de țoale Philipp Plein. Acceptarea activelor digitale este un alt semn al apetitului în creștere în rândul mărcilor majore, susținut de o infrastructură de plăți din ce în ce mai sofisticată.
Se pare că Off-White va folosi compania de plăți Lunu cu sediul în Berlin pentru a procesa plățile digitale și pentru a ajuta marca de modă să atenueze prețurile imprevizibile printr-un sistem de arbitraj la punctul de vânzare cripto-la-valută.
Acest mecanism, bazat pe un grup de arbitratori independenți, atribuie prețul de piață pentru conversia cripto-în-fiat, în timp ce oracolele sistemelor monitorizează și verifică tranzacțiile în blockchain-uri terțe, potrivit site-ului web al lui Lunu.
„Acesta este un alt pas important în creșterea brandului care privește spre viitor, inclusiv tehnologiile Web 3.0, înțelegerea nevoilor și dorințelor bazei de clienți în continuă evoluție”, potrivit unui comunicat al companiei, citat în raport.
Clienții țintiți de Off White
Într-adevăr, cea mai mare parte a bazei de consumatori a lui Off-White este formată în principal din Gen-Y sau „Millennials” – cei născuți între 1981 și 1996. De asemenea, acest segment de vârstă se întâmplă să fie și unul dintre cele mai mari adoptatoare ale industriei cripto.
Compania, care a fost înființată la Milano în 2012, este deținută majoritar de LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, după ce anul trecut a deținut 60% din acțiuni. Compania-mamă a mărcii, New Guards Group, a fost achiziționată de piața de lux Farfetch pentru 675 de milioane de dolari în august 2019.
Acest articol nu conține sfaturi sau recomandări privind investițiile. Fiecare alegere de investiție și tranzacționare implică riscuri, iar cititorii ar trebui să își desfășoare propriile cercetări atunci când iau o decizie. Gândurile și opiniile exprimate aici sunt numai ale autorului și nu reflectă sau reprezintă în mod necesar viziunea sau opiniile LumeaCrypto.ro